Niin se hiihtoloma taas loppui ja koulu alkoi. Sikäli en edes pidä lomista kun suurimmaksi osaksi vain löhöän kotona ja yritän saada aikaa kulumaan. Onneksi lomallakin voi nähdä hengailla kavereiden kanssa ja muuta kivaa, esmes kokkailla :D

Mutta, aina sama ongelma lomien jälkeen.  Aamut ovat hankalia kun ei meinaa saada  silmiä  auki ja herätyskellon ääni soi korvissa  pakottaen nousemaan ylös. Mä oon niin huono  heräämään aikaisin ja herätys on normaalisti  7:00 - eli mulle ihan mielettömän aikaisin.

Usein tossakaan ajassa en ehdi syömään  aamupalaa kun herään niin hitaasti ja sit tulee  kiire. Aamulla on niin paljon asioita mitä pitää muistaa, niin kuin miettiä mitä laittaisi päälle, mahdollisesti käydä suihkussa, meikata, kammata ja suoristaa hiukset, pakata koulukirjat laukkuun.... niin se aamupala on sit tietty vähiten tärkein niin helposti se sieltä välistä jää.

Maanantaiaamuna on heti ekaksi japanikurssi, kahdeksasta kymmeneen. En ole japani-ihminen, kerran olen yhden mangakirjan lukenut, riparilla, kun frendi yritti käännyttää mua japanistiks ja riparilla kävi aika niin pitkäksi :D Olen japanikurssilla koska sama frendi yrittää edelleen käännyttää mua japanistiks. Se on kyllä lempparikurssini koska siellä on niin vapaata - meillä on pieni, hauska ja porukkahenkinen ryhmä, maikka on mukava ja siellä on hauskaa kokkailla japanilaisia ruokia, piirrellä mangaa, kuunnella japanilaista musiikkia opettajan koneelta, ja muutenkin kaikki on niin mukavia siellä! <3

No mutta olin viime maanantaina ihan jeejee, taas pääsee japsikurssille! MUTTA, maikkaa ei ilmesty paikalle niin iha turhaan tultiin sinne. Sit viel kymmenestä kahteentoista oli fyssaa... no arvatenkin olin ottanu vahingossa kemman kirjan mukaan. Fyssan jälkee oli enkkuu - mulla ei ollu enkun kirjoi ku olin kattonu aamulla vanhaa lukkaria! Vähänkö otti päähän. Aika hienosti se koulu alkoi.

Meille syntyi eilen illalla hiirinaperoita <3<3 Aivan mahtavaa :) Kuvei tulee kunhan kasvavat.

Kävin eilen ostaa sit VIHDOIN suoristimen, se on ihan mieletön laite! Mä oon aina halunnut suorat hiukset, kun luonnostaan noi menee latvoista hirveen rumille käkkyröille - hyihyi, ne ei sovi mulle yhtään (ja huom. mulle! Jollekin toiselle sellaset voi sopii todella hyvin! :> ). Maksoi 20€ (tai tarkalleen 19,95€! :D). En tarvii mitään älykallista, kun mulle riittää et se on toimiva. Prismasta ostin :)

Samalla Prismareissulla kävin ostamassa ruokaa tuleville hiirilapsosille (eivät olleet silloin vielä syntyneet). Ostin 4 pilttiä, banaania ja parsakaalia - ja sit törmäsin pariin frendiin jotka oli karkkiostoksilla. Kyllä nolotti, ihan ku mä oisin joku äiti ostamassa ruokaa perheelleen ja ne vielä teinejä jotka saa tuhlata rahansa karkkiin! Tulee ihan vanhus-olo. Mutta ehk toi hiirikasvatus sit vaa tuo niin paljon vastuuta.

Nii ja voi vatunmarjat sentää ku meni yhteiskuntaopinkoe päin mäntyä! En osannu vastata yhteenkään kohtaan niinku sillee tosi hyvin. Harmittaa. Ens viikolla pitäis hakee jonnekkin ja mulla oli surkee todistus, salee on keväälläkin..